LIFE
catering

FAQ

Najczęściej zadawane
pytania

1KIEDY I JAK REALIZOWANA JEST DOSTAWA?

Dostawy realizowane są w godzinach od 1 do 6 rano, jednak w niektórych przypadkach czas dostawy może być późniejszy, jeśli zależy Państwu na dostawie do konkretnej godziny prosimy o kontakt z nami pod adresem kontakt@lifecatering.pl W celu skutecznego dostarczenia do Państwa cateringu należy w zamówieniu podać kod do domofonu lub przy pierwszej dostawie przekazać dostawcy kluczyk lub chip do klatki schodowej.

2JAK DOBRAĆ CATERING?

Jeśli mają Państwo problem z wyborem odpowiedniej diety dla siebie lub/i doborem właściwej kaloryczności prosimy o wiadomość na dietetyk@lifecatering.pl wiadomość musi zawierać:
– wiek
– wzrost
– płeć
– rodzaj wykonywanej pracy
– opis przeciętnej aktywności fizycznej w tygodniu
– jak do tej pory wygladała dieta
– czy korzystali Państwo wcześniej z cateringu
– przebyte choroby lub inne informacje na temat zdrowia
Na podstawie tych informacji nasz doradca dietetyczny pomoże Państwu dobrać najbardziej odpowiednią dietę.

3CZY MOŻNA ZMIENIĆ DNI DOSTAWY, WSTRZYMAĆ DIETE LUB ZMIENIĆ ADRES DOSTAWY W TRAKCIE TRWANIA PAKIETU?

Oczywiście, za pomocą panelu klienta mogą Państwo sami edytować dni dostawy lub zmienić adres dostawy, proszę jednak pamiętać że na każda zmianę potrzebujemy minimum 48 godzin.

Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami

zamów